Nyförälskad.

Vilken flyt man kan ha då. I natt var första natten som jag sov gott sen jag kom hem från stockholm. Vaknar och ser den lilla ettan hoppa upp och ner på skype. Blir alldeles till mig och klickar snabbt upp rutan. Missat samtal från Peter, skyndar mig att ringa upp och han svarar. Jag blir nyförälskad på nytt av en kvarts samtal med den mannen. Han har det bra och lever det goda livet på en ö i fillippinerna. Han har skaffat en dvärgkompis. Efter en kvart bröts samtalet då de bara har på elen tre timmar per dygn?!??! Hur skulle vi internetberoende svenskar klara av det?
När dagen börjar så kan den ju inte bli annat än bra! Som pricken över i:et ramlar ett mail in från csn som har godkänt mitt studielån. Sen har jag visning på tvåan i helgen. Det går bra nu..

Kommentarer
Postat av: liv

glad för din skull hjärtat!! mer kärlek åt folket <3

2009-04-15 @ 15:35:46
URL: http://metrobloggen.se/tiominuter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0