RETTIB ATTIF

Känner mig lätt sviken nuförtiden, brukar kunna skaka av mig små saker ganska lätt. Vet inte vad som ändras, kanske är jag allmänt sårbar nu när man känner sig lite ensam. Fast vissa saker som händer och sker skulle jag inte skaka av mig om det hände annars heller. Blir trött på människor som alltid sätter sig själv i första hand och sina vänner i andra hand. Självklart ska man ta hand om sig själv i första hand men ibland får man se sig runt omkring och se efter hur ens vänner mår. Behöver man såna vänner i sitt liv?! Antagligen inte, kanske dags att sätta mig själv i första hand!


Kommentarer
Postat av: liv

men gumman! vill du dricka te med mej nån kväll?

2009-04-14 @ 10:57:22
URL: http://metrobloggen.se/tiominuter
Postat av: Tebbe

jag vill alltid dricka te med dig gumman ;D

2009-04-14 @ 11:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0