Gårda. Lite finare, lite bättre ;)

Dag nr 1 utan Peter haha. Nej då idag har humöret faktiskt varit på topp 80% av dagen. Dagens humör höjdes när solen kikade fram. Begav mig till snyggaste blondinen i Göteborg, fick höra om hennes Thailand äventyr och om sin nya förälskelse. Han kommer brundbränd och suktandes till staden den 1 april, och Sanna kommer lysa som hans asiatiska sol gjort hahah. Éfter blondinen tog jag vagnen två hållplatser där stans andra snygga blondin bor med sin snygga mor. Vi mös och flätade hår. Snygg Clara. Kom hem och tog upp omvårdnadsboken och läste lite, kändes väldigt motigt efter fem år men man kommer nog snart in i det. Skulle börja plocka ihop Peters saker men började tjura istället, som tur var kom grannen precis och jag följde med bort till honom och snodde lite filmer. Känner mig som en jojjo men jag antar att det bara bevisar att jag faktiskt är ganska normal  trots att alla som någonsin känt mig har betvivlat det.

Så till topicen, GÅRDA. På vägen hem från grannen står en riktigt skum typ på gården och kollar misstänktsamt på mig. Jag försöker gömma min söta lilla Doris så gott det går så han inte får för sig att datanappa henne. Det visar sig dock att en mycket mer sofistikerad tillställning äger rum. Det visar sig att vår föredetta granne står där, vi kan kalla henne A. A blev vräkt från sin lägenhet efter många händelser, första gången jag träffa henne drog hon fram en bricka med massa droger och frågade vad jag tyckte om droger. Jag valde att strunta i att låna hennes toalett och gav mig ut till gårdsfesten igen. I alla fall så bor inte A på gården sedan över ett år tillbaka. Dock så har hon hittas på vinden med massa konstigheter för sig. Idag var det dags för en annan konstighet, i ena svalen står hon och har en öppen drogförsäljning. Jag skyndade mig hem, låste in mig och Doris och stängde alla fönster. Nu ska jag glida in i en beck film och kan ju bara tänka mig vad mina drömmar kommer handla om i natt ;) Över och ut, siréntjut.

Kommentarer
Postat av: liv

jävlar va roligt... haha!!

2009-03-23 @ 09:18:40
URL: http://metrobloggen.se/tiominuter
Postat av: Danne

Det är väll coolt med lite action! I kambodja kommer du se ett och annat med..

2009-03-24 @ 08:32:20
URL: http://dannesworld.blogg.se/
Postat av: Tebbe

Tror du det slår gårda? :P Jag gillar action bara dem inte snor doris. haha

2009-03-24 @ 13:01:23
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0