En snabbis..

Har inget internet hemma längre, därför uppdateringarna uteblir. Tänkte dra en kortis idag då Sanna har varit så gullig och lånat ut hennes internet i några timmar :) 

Har hunnit blivit påkörd av en spårvagn i brunnsparken. Fråga mig inte hur jag lyckades för det har jag ingen aning om själv. En halv tand rykte och ryggen får jag knark för.
Jag ska ta min sista vaccination idag och imorgon kommer antagligen mamma. Nu är det inte alls många dagar kvar tills jag förhoppningsvis åker.  Börjar bli måttligt nervös och galen av förväntningar.


Kommentarer
Postat av: Malin OE

Stackars dig!! Skickar en kram kanske det känns lite bättre.

2009-05-24 @ 15:01:30
URL: http://zorinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0