synsk???

Satt och läste mig gamla blogg från när jag hade bott i Göteborg i tre månader. Hittade det roligaste inlägget och måste bara publicera en del av det.

Tänk om ja träffade MR.right,. Inte allt för vältränad utan mer "normal" kropp. han skulle få mig så kär i honom genom att säga nått sjukt som: "Ja vet att vi bara är vänner med förmåner men du är speciell för mig.
Vi skulle ha ett bra förhållande där han respekterade allt jag sa och lät mig å sara umgås precis hur mkt vi ville. Sen skulle han ha massa tjejer efter sig och bara le åt dem och artig berätta att jag ägde hans hjärta.
Vi skulle resa bort och ja skulle stå på dansgolvet på nån nattklubb.

Tror nog ja är synsk. Kanske knäcka extra som Solvieg i allers eller vad nu mediumet där heter. vad tror ni??

Kommentarer
Postat av: Peter

heheh, du e nog synsk min kära lilla flickvän!

2009-05-05 @ 06:27:25
Postat av: Becca

hihihi Ganska coolt! Tänk så det kan bli? Kramar!

2009-05-05 @ 08:42:13
URL: http://beccamedcc.blogg.se/
Postat av: Tebbe

sv: Visst är jag ;) lite komiskt är det

2009-05-05 @ 09:06:40
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0