flaskpost..

BALI! Oja, det här är livet. Just nu sitter jag ut på balkongen och tittar på solnedgången, har precis kommit upp från poolen efter lite bad och en öl. Livet är fantastiskt.
Tyvärr så har jag inte försökt mig på att glida vattenbräda än, vågorna är nästan obefintliga och jag har självklart skadat mig. Så för närvärande har jag ett sår på armen efter en kaxig klädhängare och två tår på vardera fot har pensionerat sig. Förhoppningsvis är jag återställd inom ett par dagar för imorgon flyger vi till Lombok där jag SKA surfa.
Så runt 10 tiden svensk tid imorgon vill ja att ni skänker en extra tanke till mig för då ska jag åka lokalt propellerplan och det kan ju gå... Ja hur som helst.

Kärlek från Kuta beach Bali

Kommentarer
Postat av: Sara

Den tanken finns jämt o e alltid lika stark <3 Löööv you

2010-02-11 @ 18:57:24
URL: http://saramehlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0