Sommarlov..

Det händer så himla mycket just nu att jag helt enkelt hinner vara här inne. Jag kör igång vecka 2/2 av semesterna nu. Jag har hunnit haft besök av familjen och hälsat på underbaraste Sanne uppe i Hallstahammar i ett par dagar. Har myst med hennes snart ett åriga dotter och omgett mig med härliga människor.

Just nu är jag uppe hos Peter i Eda där han jobbar extra under sommaren. Imorgon kommer svärmor och svärfar och plockar upp för ett par dagars campande, fiskande, vandrande och mycket mer.

Livet präglas av en guldkant.


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hur känns det att vara hemma igen? Längtar du tillbaka något fruktansvärt?

Kram Carro

2010-07-31 @ 01:17:48
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0