En helt jävla vanlig onsdag...

Nu har jag landat hemma i Göteborg igen. Livet i Gårda är sig väldigt lik förutom att sommaren har kommit på besök. Igår slappade jag, P och några vänner i slottskogen på en filt, helt underbart. Idag ska jag iväg och träffa snyggaste gnagisarna i stan, alltså Sara och hennes ursöta tvillingar Amanda och Felicia.
Vi ska planera party inför Saras 30 års fest och dricka litervis med kaffe i solen.

Nu är det BARA en vecka kvar tills jag börjar jobba igen, de känns overkligt. Jag har inte jobbat (förutom i Vietnam) sen 10e april förra året. Det är med blandade känslor jag kommer tillbaka, just nu snurrar Oslo och en flytt i huvudet på mig. Vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att det är en helt värdelös idé av dig ;) Nu har du varit borta ett år o de va alldeles för länge så nu får du allt hålla dig hemma hjärtat

2010-06-02 @ 20:37:33
URL: http://saramehlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0