Harmoni...

Jag träffade en helt underbar tjej från Brasilien under resan. Hon har dykt upp lite då och då i bloggen och går under namnet Bela bus! Nu har Bela bestämt sig för att flytta till Sverige och igen är gladare än jag.
På midsommar kommer hon och hennes pojkvän hit för att ta del av våra traditioner och vi ska fira det precis som det ska firas med nubbe, midsommarstång, små grodor och självklart FOTBOLL!

I natt hade jag en väldigt vacker dröm om en änglapojke. Vaknade med värme i bröstet.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag blir helt tårögd, helt rörd när jag läser att du drömt om Anthony,jag hoppas den drömmen var ett tecken på att han har det bra... min älskade fina...jag saknar honom så himla mycket, det är så orättvist....



Leo skulle bli överlycklig om vi syntes, han har pratat om dig många ggr...



Kram

2010-06-14 @ 11:42:31
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: A

Söt blogg^^

2010-06-15 @ 22:03:54
URL: http://alskareeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0