Välkomna tillbaka

God morgon världen!
Jag ber om ursäkt för den totala torkan här i bloggen, det beror enbart på att ni sliter och drar i mig i det verkliga livet. På en vecka har jag gjort saker som oftast tar ett år för mig att hinna med.

Jag har hälsat på mamma och halva släkten (syskon, syskonbarn, kusiner mm.) 
Jag har umgåtts med mina fyra barndomsvänner Maria, Annina, Sandra och Sanne.
Jag har även hunnit träffa mina gamla counter-strike vänner från min korta men ack så tuffa cs-"karriär".
Veckan har varit galen på alla sätt och vis men sjukt rolig. Jag älskar er allihopa och jag är glad att jag har er där jag har er. Det är funkar i korta doser men fatta om vi hade haft de så här varje vecka, då hade vi nog drivits in i en tidig grav allihopa.

Just nu sitter jag klockan 07.22 på stockholms central och dricker kaffe. Varför gör jag det?! Jo för att jag åkte med Ninnibus när hon skulle till jobbet. Jag är halvfungerande och går titt som tätt in i människor. De tittar surt på mig och går vidare... Jag saknar mitt goa glada Göteborg.
Jag saknar pling plinget från spårvagnarna, Jerry Williams affischen (som för övrigt också är västeråsare Wiho) som hänger vid Rondo, billig öl på vasastan och självklart mannen i mitt liv, El Petro!

Idag ska jag stockholms-mysa med Sanna som bara vi kan, för att runt tre tiden sätta oss på tåget och kika ut över de majsgula rapsfält på vägen ner till Sveriges hjärta, Älskade Göteborg!

Kommentarer
Postat av: N

Det var kanon att se dig igen! Alltid lika lycklig å go! PUSS PÅ DU

2010-06-02 @ 12:45:37
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0