Visa ditt hjärta...

Idag skulle alla AIKare visa sitt hjärta på råsunda trots den jobbiga inledningen av allsvenskan i år, biljettpriserna sänktes och lite över 20.000 AIKare var på plats. Själv hade jag ingen möjlighet att ta mig upp i landet så jag och Sara fick visa våra hjärtan på O´learys. Det här var sista matchen innan uppehållet för fotbollsvm och det var även sista matchen för Miran Burgic (min favoritspelare sedan 2006) och vilken match han gjorde. Tre mål (en iskall straff) petade han in och matchen slutade i 4-1 till AIK (-åtvidaberg) efter sista målet från Kevin Walker.

Så jag torkar mina tårar för vi ska snart ses igen. Vi glömmer gamla sorger och ser framemot nya poäng!




Tack Miran för dina år AIK, du om någon har verkligen visat ditt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0