Dag 02- Meningen bakom ditt bloggnamn

Bara för att jag var lite dålig i början med utmaningen betyder inte det att jag kommer ge upp! Har insett att dagarna kanske inte kommer att komma på rad men de kommer ;D så Here we go..

Glohria:
När jag träffade P bodde vi grannar och umgicks som vänner. Efter närmare ett år blossade något upp och vi blev mer än så.
Under den här perioden går jag och P på filmen madagaskar 2 på bio.
Melman (giraffen) säger då i filmen: "tänka sig, jag blev kär i min granne"
Grannen i filmen är den feta flodhästen Gloria och därav mitt bloggnamn.
Jag trodde även att giraffen hette Melvin i ett år så det kallar jag P även om jag nu vet att han heter Melman.

True story ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0