Hur man misslyckas med våfflor (i påse)

1. Häll ut nästan allt pulver på diskbänken
2. Vispa förbannat dåligt så att de blir klumpar
3. Försök få bort klumparna (bara för att inse att de är ju fan bara vatten kvar)
4. Ha i lite mjöl och grejs
5. Öppna våffeljärnet gång på gång "för att se hur det går"

De här lyckades JAG med. JAG som annars älskar att stå vid spisen och laga massa goda (och ganska svåra) rätter kan inte lyckas med en jäkla halvfabrikats våffelsmet. Vad det beror på? Mig själv. Idag har jag lyckats få i mig en yogurth, en mandarin, tolv koppar kaffe typ så suget efter en våffla var ungefär lika stort som ett barns längtan efter julafton.
Imorgon är en ny dag och då ska kosten prioteras HÖGST! Då ska jag luncha med Liv som jag inte träffat på ÖVER EN MÅNAD (Pik till henne)
Dessutom lyckades jag faktiskt med EN våffla i varje fall, så ikväll lägger jag mig nöjd ;)

Kommentarer
Postat av: longgone

:-)

2010-11-08 @ 23:02:06
URL: http://longgone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0