Mina vänner -.-

Idag ska jag träffa Petra och fika, det var alldeles för längesen. Känns som om jag inte träffat mina vänner på år och dar. De är liksom så himla busy i allas livs, Sanna jobbar gärnet för resan till Thailand, Sara har fullt upp med ungarna och jag snurrar mest runt.
Vad alla andra gör har jag ingen aning om, låt oss säga att VISSA borde bli bättre på att höra av sig...

Men imorgon ska jag sova hos Sara, jag hoppas bara att den här "förkylningen" som jag dragit på mig släpper tills dess.
Sanna vet jag inte när jag får se men SENAST nästa fredag för då är det woop woop kalas för henne och hennes karl! Massa skoj.
Saknar er...



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tar åt mig :-( jag vet, men tiden är knapp.. Men snart har jag med lite ledigt :-)

2010-11-25 @ 10:11:56
Postat av: life

kom på att jag kanske skulle säga vem jag var,.....

2010-11-25 @ 10:12:46
Postat av: Sanna

Älskar dig gumman!!

2010-11-26 @ 22:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0