Västerås..

Efter mycket velande fram och tillbaka om hur denna lediga helg ska spenderas har jag bestämt mig. På Fredag morgon sätter jag mig på tåget mot el stockholmo och tar mig därifrån vidare till västerås =)
Som alltid när jag åker upp vill ja hinna med så mycket som möjligt med så många som möjligt så vi får väl ser hur det går.
Har även bokat biljett hem på söndagen, kunde åka gratis på måndagen men eftersom Peter kommer hem på Söndag så vill jag hem då..
Det ska bli skönt att lämna Göteborg och rusket, förhoppningsvis får jag mig en liten snödos där uppe. Jag är ju inte överförtjust i snö men om man jämför med grått och regn vinner snön GARANTERAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0