lite överallt så där

Idag är en riktigt slapp/städdag. Jag skrotar omkring lite här hemma, pillar lite där, fixar lite här och torka lite överallt.
Torka har jag tammefan gjort idag i allafall, började dagen med att spilla ut en kopp kaffe bredvid datorn och kameran. PANIK, tog första bästa handduk och torkade så fort jag bara kunde. Lyckades rädda både datorn och kameran men tyvärr fick min vita stickade tröja ta smällen. Den fick hamna i vattenbad med min rosa bh som också fick sig några stänk. Attans, idag hade varit en perfekt dag för att krypa ner framför en film med min vita tröja och en kopp te.
Som om de säkert hade blivit gjort om den inte drabbas av kaffesjukan. hmm..
Har en riktigt kreativ/kaos dag. Jag börjar med små projekt lite varstans över lägenheten men avslutar inget av dem så jag närmar mig mer och mer ett kaos.
Köket är NÄSTAN städat, tavelramen är NÄSTAN färdigmålad, skrivbordet är NÄSTAN komplett, omöbleringen av hallen är NÄSTAN färdig och vikningen av tvätten är inte ens påbörjad! suck.




Kanske borde ta med kameran ut och fotografera lite. Är grymt nöjd med den, tycker den fångar färgerna så sjukt bra nu när hösten är här. Denna bild är inte redigerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0