2010-10-13

Natten som var har rent ut sagt varit FÖRJÄVLIG! Insomnia 2010 på hög nivå, klockan 8 i morse däckade jag ÄNTLIGEN! Jag försökte med allt, titta på dålig film, titta på bra film (mindre bra idé), lyssna på ljudbok, äta knäckemacka och dricka varm mjölk plus massa mer. Sorry mamma men även ditt tips failade.

Dagen idag har inte varit sämre för de, vaknade vid 13 av att de ringde i mobilen för 6:e gången. Jag hade på ljudlös men vaknade av de där surret som uppstår av vibrationen. Fick för mig om att de var läskiga småkryp i sängen, säger de nått om hur mycket jag måste städa eller?!
Nej då så illa är det inte, idag har jag faktiskt städat lite. Ni vet så där som man gjorde när man var 15, lägger alla kläder i en SAMLAD hög på golvet (ser renare ut än om de ligger utspritt), lägger ner all disk i diskhon (samma argument där), trycker in allt i badrumsskåpet och så där fortsätter det. Ni vet tänkandet "finns de inte så syns det inte!"
Men med fem timmar sömn bakom mig så är jag faktiskt ganska nöjd ändå.
På lördag har jag bjudit över Sara för en back in the days kväll och det ger mig även en deadline. Två flugor i en smäll ni vet, trevligt umgänge i en (förhoppningsvis) nystädat lägenhet.

Men städat är inte det enda jag har hittat på idag, jag har även hängt en väldig kortis med Elin efter JOBBET!
Nu sitter jag mest och klurar på en tävling som P läste om i metro för någon vecka sen.
Metros fototävling, där en av kategorierna var everyday travel och P tyckte jag skulle skicka in min bild som jag tog från spårvagn en dag på väg till jobbet.
Jag gillar bilden men den är tagen med mobilkamera, därav den inte allt för bra kvalitén. Men man kanske ska skicka in den i alla fall, vad har jag att förlora liksom?!

what do you guys think?





Bild 1 eller 2? eller ingen utav dem ;D

Kommentarer
Postat av: S

jag tycker absolut du ska skicka in vilken av dom två som helst, as grym bild ju! <3

2010-10-14 @ 00:30:31
Postat av: Sara

Jag tycker bild 2 :) Puss

2010-10-14 @ 19:48:10
URL: http://saramehlstrand.blogg.se/
Postat av: syster yster

Jag tycker också bild 2 var bäst ... Känns som lite klarare :-) Kram

2010-10-14 @ 23:09:30
URL: http://glohria.blogg.se/
Postat av: Peppe med Zäta

bild nr 2 helt klart!

2010-10-15 @ 19:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0