Kalmar-AIK

Idag är det dags för AIK att möta Svenska mästarna, Kalmar. Jag sitter här hemma i Göteborg och surar över sj´s tågpriser. Nära 500 kronor för att åka rakt över landet. Funderar på att laga punkteringen på cykeln och ta den i stället. Tyvärr sitter inte kunskaperna av cykellagning från träslöjden kvar i minnet. Jag får helt enkelt fjäska för alla på Facebook och hoppas att någon snäll själ kör mig till kalmar. Tyvärr så tror jag inte oddsen är så stora så blir nog till att sitta på en pub någonstans och heja fram älskade AIK.

Är också jäkligt trött på distans förhållande och taskig internetuppkoppling. Jag har inte pratat med Peter sen förra måndagen och det känns väldigt tomt. Tufft att inte känna sig besviken och sur fast jag vet att det inte är hans fel. Han ligger nog säkert på en paradisö med en kall öl i ena handen, en cigg i den andra och mig i tankarna. Fillippinernas internet anslutning är ett hån mot 2000 talet så tänker därför ta ett jobb på BBB för att lista ut hur jag lättast kan gräva upp deras ledningar och sedan transportera ner dem till fillippinerna.


Kommentarer
Postat av: Becca

Jag vill med!! Men måste hem till 08-land igen för att återgå till vardagen.. bläää! Tänk om man kunde vara ledig 4 dagar till! Får nöja mig med hemmamatch på torsdag istället! Puss på dig!

2009-04-13 @ 16:10:30
URL: http://beccamedcc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0