Jobb, plugg, vardag...

Har inte varit den bästa med att uppdatera på senaste. Det har med jobbsökandet och pluggandet att göra. Men idag avslutas Matte A kursen och idag gör jag även min första riktiga dag på jobbet. Har inte riktigt bestämt hur länge vi blir kvar här i Vietnam eller för den delen hur länge jag ska jobba.
Förhoppningsvis får jag ett till jobb och kan jobba hårt en månad eller två och sen resa vidare. Kina står på kartan och Thailand igen eftersom min mamma ska åka dit i höst. Jag vill ju även hinna med Indien och Laos. Man vill mycket, synd att man styrs av pengar och tid. Va lätt allt skulle vara annars.

Har hittat något så när en vardag här i HCMC. Peter drar oftast iväg till nått Café och pluggar under dagen och jag jobbar eller pysslar med något annat som behövs. I morgon är jag ledig och då tänkte jag dra iväg på lite turistutflykt!
Uppdaterar med bilder därifrån.


I lördags grillade vi och drack lite öl, mysigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0