Då sätter vi igång... igen.

Tänkte ta och samla alla mina bloggar under ett och samma tak. Jag har ju en tendens till att vilja vara överallt, men nu får det helt enkelt vara nog.

Vad ska jag skriva om här då?
Dåtid, nutid och framtid.
Tänkte att jag då ska försöka få in mer än vad jag åt till frukost, vad jag ska ha på mig idag och hur mitt blivande hem ska se ut men vid närmare eftertanke har jag en då skapat en kostblogg, modeblogg och en designblogg ii en så kanske borde satsa på det konceptet och se om det blir en bärande succé.

Vet inte riktigt hur jag ska underhålla denna blogg på bästa sätt men jag kan ju hoppas att ni, mina vänner pushar mig lite och ger mig den där extra sparken i röven som jag kan behöva. För nu är snart våren på intågande och då kommer det finnas mycket att skriva om. T.ex en Peter som packar sin väska och drar till varmare ?land?, de elva pojkar som mitt hjärta slår lite extra för snörar på sig skorna och ger sig ut plan, tolv pojkar med Peter då men han vill ja inte ha på plan. I allafall under matcher när AIK spelar ;) sen kommer ju även jag lämna världens mest demokratiska land och ge mig iväg på äventyr. Så mina vänner, bekanta och främlingar HÅLL I HATTEN FÖR NU KÖR VI!

Kommentarer
Postat av: liv

har själv precis samma problem, lite för mycket saker på olika ställen på webben ;)

2009-02-03 @ 20:42:28
URL: http://metrobloggen.se/tiominuter
Postat av: Tebbe

hehe blir lätt så när alla lockar en till olika ställen men får väl försöka vara monogam nu iallafall!

2009-02-04 @ 14:01:14
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0