Dagen lider mot sitt slut..

Jag har ockuperat Peters dator och tror han snart drar mig till en domstol om jag inte lämnar den från mig. Jag kämpar med att få in bilder från min mobil på datorn och musik från datorn in på min mobil och tror att jag snart har lyckas, efter mångra tappra försök. Tänkte dock förnya hela utbudet i min mobil men fick nöja mig med två låtar, men ack två så grymma låtar. Looptroop rockers-praying on a liver (låt er inte luras av namnet utan läs det igen. Yes du ser rätt, det är en remix av living on a prayer) och Promoe-New day. Så surfa in på youtube och låt öronen njuta.

http://se.youtube.com/watch?v=dGA4_1NTSXw

Förövrigt har jag en 11 ½ h lång arbetsdag imorgon, onsdagar is the shit men som de flesta vet (jag är en god påminnare) så jobbar jag bara tre dagar i veckan 3/4 veckor. Även denna vecka är en sådan så ska nog hålla inne lite med klagandet.

Har kämpat runt med en träningsvärk idag som gör att ja liknar en 80 årig gammal tant efter en dag på äventyrsbad med massa bus o lek igår.
Så ska blir skönt att lägga sig ner och vänta på John Blund och hoppas att han kommer efter en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0