lågtryck

Usch vilket väder vi har idag. Ni behöver inte alls vara avundsjuka på oss för regnet öser ner tio gånger mer än vad det brukar göra hemma. Jag kunde inte alls somna i natt, vet inte vad det är med mig för nu har jag inte sovit okej sen första veckan i Siem Reap. Jag somnade till slut vid åtta i morse och vaknade för en timme sen :S Klockan är nu fyra här. Inte kul att sova bort en hel dag men när regnet öser ner känns de i allafall inte lika hemskt.
Denna måndag ska gå i slappandes tecken och jag ska inte röra mig ur sängen mer än nödvändigt.

Imorgon blir det nog till att packa för jag tror vi åker till Vietnam på onsdag :) Som det ser ut nu kommer vi nog bo en månad i Vietnam minst i allafall. Jag har inte kommit in på mina höstkurser (NTI tar bara ut personer i störst behov och antar att det var en hel del sökande detta år pga lågkonjukturen) Så därför står jag och velar lite. Valen står mellan att flytta till Vietnam ett tag och skaffa mig ett extrajobb och/eller söka till högskolan till hösten. Den som lever får se ;)
Hoppas ni har det bra där hemma, saknar er massor.

Kommentarer
Postat av: syster yster

Hej va synd att du inte kan sova, men här kommer några kloka ord från stora syster L

Sov inte så länge på dagen så blir du trött tidigare L

Va synd att du inte kom in på kurserna .. Men det löser sig säkert !

Ja regn det vet vi vad det är har regnat minst 10 dagar och många här har över svämmning :-( iallafall i Hallsta ..

Ha en trevlig resa och var rädda om er !

Kramizzz från syster yster

2009-07-13 @ 21:37:13
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0