Lokaltidningsbesvikelse

Häromdagen tipsade Peter mig om en blogg som han hade fått nys om. Bloggen´s namn och handling var Dagens lokaltidningsbesvikelse. Konceptet var enkelt. Ägaren av bloggen postar roliga, idiotiska och helt sannslösa artiklar som han hittat eller fått tips om. Jag satt och läste bloggen i över en timme och fnissade.

Så idag satt jag och glodde runt på facebook och hittade massa grupper som var just roliga, idiotiska och helt sannslösa så därför tänkte jag flika in då och då med ett blogginlägg om roliga grupper på facebook.

Vad tycker ni, låter det som en bra idé? Och ni kan även tipsa om roliga grupper på mailen. [email protected]


Vill ni kika in på bloggen som jag berättade om så gör ni det här.

Kommentarer
Postat av: Peter

Hehehe, grymt initiativ flickvän. Sånt gillar vi! =D

2009-07-15 @ 15:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0