Det blev en kväll på stranden...

Igår var en slapp dag. Vi började dagen med att beställa hem frukost. Det har regnat konstant de senaste dagarna och då är man extra lycklig över att kunna få maten hemkörd. Regnet lugnade ner sig under dagen och vi tog en tripp till marknaden. Där köpte vi två Khmer sjalar var.
På kvällen åkte vi ner till stranden och åt lite god mat. Till maten blev det ett antal öl och jag blev lagom rund under fötterna. Kvällen slutade hemma med ett försök till filmtittande men jag somnade på stört.

Idag när jag vaknade lös solen lite faktiskt. Tänkte att vi skulle åka ner till stranden och ta ett bad innan plugget men precis när jag började skriva bloggen så kom regnet igen. Så idag består dagen av plugg, plugg och åter plugg. 

 
Som det ser ut på bilden har jag nog fått i mig en eller två öl när den togs i allafall.



samma sak med Peter





Kommentarer
Postat av: scout. out and about.

måste vara en av de märkligaste sakerna som någonsin hänt mig. sitter och kommenterar hos en tjej som kommenterat hos mig, kikar in hos folk som gjort detsamma och hamnar här, och då ser jag peter på ett kort! vän till mig genom mitt ex marcus, är han ute och reser med dig? känns oerhört märkligt att "springa" på nån man känner såhär ha ha

2009-07-26 @ 23:14:28
URL: http://www.hawaiiavenue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0