wohoa

Mycket händer här nere nu. Vi har lyxat till det extra och bosatt oss på ett hotell. Dock är det ett billigt hotell 16$/natt men i alla fall. Känslan av att kunna röra sig utan att välta hela rummet och faktiskt ha två garderober är obeskrivlig. Ens prioteringar ändras en del när man budgetreser så som vi gör.

De senaste dagarna har varit kaotiska. Jag ska försöka skaffa mig ett jobb här i Ho chi minh city och åker runt som en galning. Det är inte särskilt smidigt eller snabbt att ta sig fram i en stad som har 6 650 942 invånare. Folk kör som galningar och jag har inte överkommit min rädsla med att åka motorbike här. Så jag har åkt en hel del taxi de senaste dagarna. Det verkar dock som solen lyser på mig denna gång, flera har låtit riktigt intresserade och på tisdag har jag förhoppningsvis min första intervju för en engelsk skola här nere.

Ikväll blir det bio med grannarna (Anders och Uyen)

I´ll be back!

Kommentarer
Postat av: syster yster

Hallå syster och Peter ..

Hoppas att bion var bra !

Och att ni mår bra och att du får nåt att göra där nere så du får in lite pengar ..

Annars får vi här hemma börja jobba extra så får du pengar så L Oj vad jag är roligt !

Trött efter en heldag på jobbet inte orkar jag jobba extra ...

Ha det gott och var rädda om er ..

Mamma hälsar .. Kram kram

2009-07-25 @ 21:01:19
URL: http://glohria.blogg.se/
Postat av: syster yster

Mamma hälsar och tackar för kortet .. Jag ska skicka adresserna på oss syskon L

Kram mamma / Åsa

2009-07-25 @ 21:09:55
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0