Elefanter o frukost

Äntligen har jag fått liv i Peter. Försökte väcka honom vid nio i morse och nu när klockan snart är tolv behagar han att kliva upp. Jag ska inte låta allt för sur för jag passade också på att slumra till några extra gånger där emellan. Men ack vilka konstiga drömmar jag haft. Speciellt om Sara och Sanna, ni kommer tro ja är knäpp.

Idag står kanske elefant trekking på schemat om vi lyckas få gå med dem vi vill. Håll tummarna, nu blir de en sån där asiatisk frukost (Frukost här nere består av ett varmt mål mat) Men all creed till vissa av ställena som försöker knåpa ihop en västerländsk frukost alá bacon, toast, the, smör och sylt. Ca 80 Bath för en sådan vilket är ca 18kr, helt okej.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad hade du för spännande dröm om mig?? =)

Vi saknar dig otroligt mycket åxå. Love you <3

2009-06-14 @ 20:57:20
URL: http://saramehlstrand.blogg.se/
Postat av: Tebbe

sv: de tar vi privat ;) Love you 2

2009-06-15 @ 08:13:22
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0