so far...

Nu ska jag forsoka sumera lite vad om hant har nere hittills. vi far se hur jag lyckas med det. ni for ursakta att de tre sista bokstaverna i varat svenska alfabet inte finns med.
Borjade mina forsta dagar pa Koh Samui, hela peters familj och Mackan var dar och valkomnade mig. Hade nagra underbara dagar i solen. badade massor och bara njot.
Jag och Peter bestamde oss for att ha lite ensamtid och drog vidare till Koh Tao. Vi bodde grymt mysigt precis vid stranden och traffade ett trevligt par fran Canada som aven var vara grannar. jag gillade Koh tao men priserna skilde mycket fran Koh Samui och maste nog saga att jag gillade Samui lite mer. Efter fem dagar pa koh tao tog vi en 12 timmars resa til Bangkok. Bangkok ar galet pa alla satt och vis. Folk drar i en, skriker och forsoker fa en att spendera sina pengar pa alla satt och vis. Vi bor pa en sidogata till ett stort turiststrak men de ar jatte lugnt och skont.

Har haft oturen att fa krasslig mage de senaste dagarna och mycket annat som hant som gjort att mitt humor inte varit pa topp. Idag var nog pricken over i som fick bagaren att rinna over. Vi satt vid ett gatustand och at frukost, regnet oste ner och jag tittar upp. Ovanfor Peters huvud har de bildas en gigantisk pol av vatten pa plasten. Jag mobbar honom lite och leker med tanken om vad som skulle handa om de brast. sjalvklart brister de tva minuter senare, peter ar snabbare an blixten o flyger upp med sin ananasshake och jag hinner inte med och blir dyblot. sa bangkok soo far isnt my favorite hehe. men men snart drar vi vidare och jag far njuta av lite frasch luft igen.

saknar er alla dar hemma natt sa otroligt och skulle ge allt for att fa dela in resa med er. Alskar er.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gumman min. Saknar dig. jag och Liv gick förbi ditt hus i morse och det kändes skuymt att du inte va där..

Ska slänga iväg ett mail till dig snart.. mycket som har hänt..Och den planerade resan blir inte av tyvärr.. men men ja skriver snart o förklarar.. Puss på nosen hälsa peter. Stay Dry =) Gillar inte heller bangkok

2009-06-08 @ 19:13:15
Postat av: tebbe

Gumman. ah vill att du ska vara pa skype nu. saknar er massor

2009-06-08 @ 19:19:44
Postat av: tebbe

Gumman. ah vill att du ska vara pa skype nu. saknar er massor

2009-06-08 @ 19:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0