En kväll i West-e-rose

Spagetti och köttfärssås serveras hemma hos min kära mor, det har det gjort varje lördag så länge jag kan minnas. Min mammas köttfärssås är lite speciell  och de krävs en äkta Bergquist, Gellerstedt, Andersson, Forsgren eller en Granberg för att uppskatta den. Ni vet väl att min käre mor har sex barn och det är bland annat olika pappor, giftemål och namnbytet som gör oss till en familj med en sån stor namnvariation.

Jag och Evelina var ute och gjorde Västerås igår. Vi började på Å där Evelinas lillebror jobbar, trevligt trevligt. Sedan gick vi vidare till blue moon. Där träffade vi två jönsar från nynäshamn tror jag om jag inte minns fel. Trevliga prickar som ska komma och hälsa på i Göteborg. Jag träffade även lite gamla vänner från Hallsta så kvällen kan sumeras som supertrevlig. Idag styr vi kosan till Göteborg och det är inte en dag för tidigt kan jag säga.  Längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0