god ?dag?

Klockan är för mycket, jag sitter inlindad i mitt täcke och Peter ligger och sover. Klockan tre ska jag vara i kortedala och hämta upp bästa lillknodden. Kvart över tre ska Peter vara på Östra sjukhuset för sin sista vaccination. Galet att det inte är alls lång tid kvar nu tills han åker. Usch gör redan ont i hjärtat även om jag vet att han kommer få det underbart men i sådana situationer blir man lite ego och fokuserar på sig själv.
Förövrigt angående resan, så  måste jag nog knalla till postboxen någon dag snart för att kolla om jag kommit in på kurserna jag sökt. Håller tummarna så det hela löser sig smidigt så vem vet om en månad kanske jag har börjat plugga igen och slappar runt på dagarna. Kunde inte ha passat bättre än nu.

Ska ta tag i denna dagen och hoppas på att den blir bättre än gårddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0