Jag kom in :D:D:D

Yes, jag kom in på skolan så börjar plugga den 23 mars. Känns spännande och en aning nervöst, jag har ju inte suttit framför en skolbok på fem år snart. Ikväll ska jag på informationsträff så får väl lite mer att stå på då och förhoppningsvis kan jag lägga upp alla kurser (en kräver APU) så de passar mig.

Helgen har gått hur snabbt som helst. I fredags var vi bara hemma och hade myskväll. Sen i lördags kom Johan, Peters kompis från stockholm. Han var här nere på dop under dagen. Vi drack lite öl och försökte gå ut en sväng, vi total misslyckades med att hitta något ställe så vi åkte hem ganska tidigt. Johan gick och la sig, så jag och Peter fortsatte dricka vin hos en av grannarna och kom inte i säng förrens vid sju på morgonen. Så mestadels utav gårdagen gick till att sova. Dock var det hur skönt som helst att få sova utan väckarklocka. Nu ska jag snart börja med lunchen och hoppas på att hjärtat mitt vaknar så han kan hjälpa mig med alla papper jag måste fylla i för skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0