SOL!

God solig dag. Underbart väder ute och jag längtar faktiskt lite smått efter att gå till jobbet. Ska möta Sara på stan sen och kramas massor. Igår mötte underbara pojkvännen upp mig vid stationen efter jobbet. Vi gick till tranquilo och tog ett glas vin. Jag var på riktigt skit humör och när jag ville kasta glaset i huvudet på tjejen bakom mig tyckte Peter att det var dags att gå hem. Sagt och gjort, jag fick mig lite utspel på vägen hem då jag tyckte livet allmänt sög och inte kunde se nått bra med det. Väl hemma bunkra vi upp med tusen kuddar, täcken och madrass på köksgolvet och vi spelade kort. Det är jag som älskar att spela kort och tjatar konstant på Peter att han ska ställa upp så även fast han inte har lust så gör han det. Tror det har med min grymma övertalningsförmåga att göra ;)

Idag står tvätt på schemat och jag är i full gång, ska snart fixa lunch till oss här hemma och Peter ska städa lite. Teamwork. Tänkte försöka rita lite på mina serier också, få se om fantasin flödar eller ej.
Ha en underbar dag i solen.

Kommentarer
Postat av: liv

varför är ni alltid på köksgolvet?

2009-03-11 @ 13:07:15
URL: http://metrobloggen.se/tiominuter
Postat av: Becca

Kul blogg du har! Ses snart när det sparkar igång för i år!

2009-03-12 @ 08:50:13
URL: http://beccamedcc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0