Fragrance...

Nu är det över en vecka sen Peter lämnade mig i detta gråa kalla land och styrde kosan mot varmare breddgrader. Just nu är han i Penang, Malaysia och hälsar på broder sin. Själv har jag flytt snöiga kalla västerås mot en varm och go soffa i Göteborg. Idag stod Gokart och fika med Thomas på schemat men självklart fick han hoppa in och jobba på terminalen, stackaren. Vi får se om vi hinner ses senare ikväll annars får jag försöka klämma in honom i mitt hektiska schema den kommande veckan.

Ett stort välkomnade tillbaka till Sverige, Joakim. Sannas semesterflirt bestämde sig för att inte låta det stanna där utan kom till Sverige för att se vad deras förhållande kan leda så ja hoppas solen kikar fram igen för vad kan vara bättre än kärlek på våren i Göteborg?!
På onsdag smäller det, HALLO MY BEST FRIEND Uteservering! Ska försöka ändra i mitt schema så man kan närvara vid premiären. Sen är det även dags för ännu en premiär nästa vecka. Fotbollsallsvenskan börjar igen och på torsdag så styr jag och Sara siktet på huvudstaden. Fyra tjejer på roadtrip, längtar. Snart blir det Robinson reprisen för självklart deltog jag aktivt i World Earth Hour igår ikväll. Heja Miljön!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman, vill du gå på bio med mej i kväll? om du inte ska va me thomas??

2009-03-29 @ 12:05:20
URL: http://metrobloggen.se/tiominuter
Postat av: Tebbe

klart jag vill

2009-03-29 @ 14:04:06
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0