Västerås...

Ja nu sitter man här på mors soffa och kollar på trav. Enormt underhållande, tror inte ens mamma tittar men sånt är livet här. Jag fick ett ryck igår och hakade på Evelina upp hit. Nu börjar jag dock undra varför jag gjorde det?! Grymt kallt och den här dagen har varit den segaste på länge. Jag har märkt att jag börjar tänka så fort jag sätter foten hos min familj, kanske är det för att vi alla lever så olika liv. Jag vet faktiskt inte. Det är väldigt mysigt att träffa mamma i alla fall och resten av familjen för den delen också. Sen har jag faktiskt fått lite mer ro här när det kommer till pluggandet så skickade in min första inlämningsuppgift idag, håll tummarna för mig.

'Tror inte det var tipp topp för min mage att åka upp hit dock, för ikväll ska vi äta tacos och min käre mor är nog den mest stressande människan som finns. Men imorgon åker jag hem igen och kan snutta ner mig bland mina egna kuddar och bara ta hand om mig själv. Hälsningar en rettib affit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0