En kurs avklarad.

Grattis till mig själv. Igår avslutades min första kurs, omvårdnad. Jag har ju som sagt haft praktik i tre veckor vilket har varit kul. Bjöd på en hallontårta (succé) och fick blommor av mina handledare. Fick jätte mycket beröm och strålade trots regnet. På min bedömning skrev mina handledare "Det har varit ett privilegium att ha Therese här hos oss. Har från första dagen visat stort intresse och engagemang. Vi hade gärna sett henne som en av våra medarbetare" Blev hur glad som helst.

Efter praktiken skyndade jag mig hem och packade ner Peters värdefulla ägodelar och lite kläder till min själv. Sen satte jag mig på tåget till trollhättan där Karin och Edvard väntade. Vi åkte hem och jag fick världens godaste middag. Mums. Vi tog ett glas vin och kollade på hockeyn. Ingen höjdare =/ Idag har jag och Karin varit hos Peters mormor och morfar. De bjöd på äppelkaka och kaffe. Massa mums igen. Sen var jag och svärmor på IKEA och jag inhandlade lite nya ljus. Nu sitter jag här hemma efter en snabb röjning och väntar på Liv. Vi ska dricka lite vin ikväll och mysa. 

Nu börjar även resan närma sig, bara ett par veckor kvar. Längtar efter värmen och det fria livet  men måste nog säga att längtan efter Peter är den största. Snart får jag kramas med min kärlek igen..

Ha en mysig lördag!

Kommentarer
Postat av: Malin OE

Gud va kul! Grattis!!

2009-05-10 @ 21:47:25
URL: http://zorinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0