Söndag

Ja idag skulle jag ligga på gården hela dagen med solen i ansiktet. Tyvärr vaknar man och solen är borta bara att ge upp sina planer och skapa ny. Det får bli städdag. Lagom roligt men väl behövligt. Peters bror Daniel har legat på sjukhus i Malaysia i snart en vecka men idag fick han äntligen skrivas ut. Skönt för Peter som själv har gått och blivit lite sjuk och behöver någoin som tar hand om honom. Om sex dagar är det fullmoon kan ju hoppas att pojkarna tar de någorlunda lugnt så jag inte kommer ner till sjukdom och tråkigheter.

Själv ska jag till Praktiken imorgon igen, varit hemma denna helgen för min jäkla huvudvärks skull. Nu verkar det som om den är på väg att försvinna i alla fall. Ska lägga mig på soffan en timme och kolla på Mia & klara. Sen är det hårt schema som gäller. Ha en mysig en söndag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh har han fått komma ut från sjukan nu. va skönt. behöver man inte oroa sej längre ;-)

2009-05-03 @ 22:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0