Plugg, musik och resa

Första pluggdagen på nya kursen idag, social omsorg. Jag har faktiskt bojkottat och inte köpt den riktigt boken till kursen. Försöker klara mig på min gamla från gymnasiet. Inser nu att det kommer göra det hela lite svårare och funderar på om jag ska vara lat och beställa den i allafall. Ingen annan som läst på NTI och har den?! ;)

Jag ska snart gå ut och börja läsa. Solen skiner ute och det finns inte ett enda moln på himmelen och efter att ha tjatat om att få sola i flera veckor så hoppas jag verkligen att det här håller i sig. Har ju oftast varit fint på morgonen men blivit sämre under dagen. Förövrigt lyssnar jag på ett nytt album som Peter bad mig ladda ner ch har blivit helt kär. Martin Jondos nya. Räknar dagar nu, sista vaccinationen om sex dagar.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0