WELCOME TO ASIA!

Hello ASIA!
Pust pust, äntligen framme i bangkok. Än är resan inte slut för idag, sitter och väntar på flyget till Koh Samui. Är en timme kvar till boarding och Peter gjorde ett bra val när han valde Bangkok Airways. Lyxar i deras lounge med massa gratis gott och speciellt gratis INTERNET! Känner mig tokförlamad utan telefon. Försökte leta upp någonstans där de sålde Sim-kort men det verkade kört på den fronten. Får be peter införskaffa ett åt mig. Resan hittills har gått hur bra som helst, flög till helsingfors och träffade skönaste paret där. Kenneth och Berit som varit tillsammans i 23 år och är restokar. Sen i januari har de varit på fyra resor. Nu väntar Thailand i tre månader för dem. Sånt liv jag också ha när jag är pensionär.

Flyget ner gick bra, jag hamnade bredvid ett par från ryssland eller liknande. Har också lyckas fått fönsterplats på varje flyg. Nu måste jag sätta punkt och leta upp om jag kan ladda min dator för snart dör batteriet. Tänker på er alla och önskar ni var här med mig. Fick världens mäktigaste känsla idag, här är jag. Och jag har fan tagit mig hit själv. Ingen vet vem jag är och jag kan göra nästan vad jag vill! Livet är bra nu OCH om 3 timmar kramas jag med peter också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0