Bye bye Chiang mai

Groooawl. Idag var vi och myste med tiger"bebisar". Riktigt söta saker men jag höll mig ändå på lagom avstånd från huvud och tassar. Vill inte bli scarface här nere..

Imorgon packar jag min väska och rör mig söderut igen. Peter drar sig antagligen mot bergen i norr och så möts vi om en vecka eller två. Vi bollade lite med idén om att ta en tuktuk till bangkok, Peter påpeka att han ville ha en med musik i så de inte blir allt för tråkigt när ipoden dör. Efter att han sagt det insåg jag att man då antagligen får spendera ändlöst många timmar med thaimusik och en tuktuk chaffis som sjunger med. Så jag bestämde mig för att ta bussen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0