I´m back!

Nu var det ett tag sen det skrevs något här och fick en liten pik av min käre mor i telefon för en stund sedan. "Inte skriver du nått på den dära datorn heller"  Förlåt käre mor, jag ska bättra mig.

Anledningen till bloggtorkan har varit pluggande och ett par dagars hukande över toalettstolen. Jag, Peter och Krisse åkte på magsjukan i slutet av förra veckan. Peter och Krisse fick "the light version" medans jag (självklart) åkte på den tunga "krampa upp grönt versionen". Nu är vi alla friska igen och livet har gått tillbaka till sitt vanliga jag, det vill säga bowla, njuta av värmen, dricka goda fruktshaker och glida runt i tuktuk.

Ikväll, efter en förhoppningsvis klar tentamen och påbörjan av en annan ska vi till en irlänsk pub och lyssna på live musik. Wish me luck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0