Musik

Nu när det snart är dags att ge sig ut på vägen igen är det också dags för att förnya musiken i ipoden. Jag har lagt till lite irlänsk musik då melodierna och texterna gör mig lite extra glad. Jag är även lagt in Melissa Horns album eftersom jag blev inspererad av Thilda
Melissas sånger hade suttit som ett plåster när Peter var här nere och jag hemma i Sverige ("olyckliga" kärleksånger)
Men även om de är lite olyckligt och extremt kärleksinspererat så är det ändå rätt mysigt att skumpa omkring på vägarna till hennes låtar..
Så har ni lite tips på bra "skumparumpapåbuss" musik så är det bara att lämna en kommentar.

Förövrigt var vi och fönstershoppade idag, hittade en t-shirt som hade varit en perfekt julklapp åt en viss person om den hade funnits i rätt storlek. Kan ni gissa vem som skulle ha fått den?


Kommentarer
Postat av: sanna

Markus, Lätt.. APLIK honom

2009-09-24 @ 18:44:10
Postat av: Tebbe

sv: menar du eller. tror du jag fick en chock i affären haha! galet likt

2009-09-25 @ 06:32:40
URL: http://glohria.blogg.se/
Postat av: tina

halloj! Vem skulle få tröjan då? Är det jag eller? Hoppas att ni har det bra och vi hörs väl så småningom. Kram Tina

2009-09-26 @ 13:33:39
URL: http://gloria.blogg.se/
Postat av: Tebbe

sv: Tina, de skulle vår kompis marcus. De ser ut precis som honom. Läskigt likt honom ;) kram

2009-09-27 @ 14:20:09
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0