NU AR DET NOG!

Jaha nu har jag trottnat. Doris (min dator) flippar ur totalt. FEM ganger har jag formaterat henne sen i sondags. Idag aker hon in pa sjukhus, Peter skulle vara gullig nog och forsoka hitta en datordoktor nu nar jag ar pa jobbet.

Jobbet ar dessutom det sista stallet jag vill vara pa nu. I flera veckor har vi vantat pa polisrapporten som min chef skulle fixa fram. Idag ber jag Peter ringa och kolla da de har gatt over tiden. Han far svaret att han sjalv ska ringa till resorten (dar ingen talar engelska) Tack for den!
I mandags bad jag om att fa vara ledig nasta sondag (de star i kontraktet att man ska fa vara de om man sager till en vecka i forvag) Anledningen till att jag ville vara ledig ar att Uyen har fodelsedagskalas pa lordagkvall. Svaret jag far ar att de tycker att vi kan flytta festen. Jamenvisst varfor inte flytta en hel fest for att ni inte kan skaffa vikarier?!?!?!

Sa det kanske ar dags for "snalla Tebbe" att bli lite dum och kanske lamna landet.. Later som jag kommer bli en flykting pa rymmen men sa hemskt ar det inte. Ack, ve, pust och fasa... Snart ar de slut!

Kommentarer
Postat av: Lancia

(Jag följer dig btw, men jag är dålig på att kommentera bara :P) MER BILDER!

2009-09-10 @ 14:03:18
URL: http://lancia.blogg.se/
Postat av: syster yster

Men syter nu är din arbetsgivaren inte snäll mot dig L

Ska jag ringa och skälla VOV VOV asg ..

Hoppas att ni får en trevlig fest ändå !

Kram

2009-09-10 @ 22:48:30
URL: http://glohria.blogg.se/
Postat av: Tebbe

sv: Syster, ja gör det. men nu är det slut haha kram

2009-09-11 @ 13:55:21
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0