Sista dagen i Hallsta...

Det här blir min sista dag i Hallsta, ikväll hade jag tänkt åka hem till min älskade mor. Jag vet att hon är orolig för mig och gärna ha velat att jag ska komma dit men det har bara inte varit läge för det. Samtidigt som jag vet att jag inte kan göra nått här uppe så känns de ändå svårt att åka, det känns som om att jag då för första gången på riktigt måste förstå att Sandra inte var med oss denna gång.
Jag vet att jag måste möta verkligheten och se den i vitögat även om det är så förbannat svårt.

Idag är dock en väldigt speciellt dag. Det är lillstrumpan Emilias första födelsedag. Grattis!!! Vi ska ha storkalas här hemma hos Sanne. Och äta muffins som hon har bakat, så skriver jag inte på en dag eller två så är jag nog magsjuk ;)

Sist vill jag bara säga ett STORT tack till alla som ringer, smsar, skriver och visar ert stöd. Det betyder otroligt mycket.
Det visar vilken underbar människa Sandra var och hur många hon har påverkat.
Sov så sött min asfaltsblomma, vi saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0