Hello, My name is Thelese men you can kalla mig Yoko.

En ny stad, nytt tempo och nya möjligheter. Nu har vi landat i Kuala Lumpur, det blir bara en kort visit då vi ska ta oss till Indonesien i början på nästa vecka. Det ska bli skönt att komma tillbaka till slappa dagar på stranden och främst så ska det bli kul att träffa Kalleman.
Kalle är Peters kompis från vara, så ska träna upp min svenska som endast lever på grund utav bloggen. Varasvenska är ju inte riktigt svenska men den får duga, den lär ju vara bättre än min i alla fall som just nu låter nått så här "Igår när jag stjälde din öl Peter, ja den var gott ska du veta." Desto bättre än min svengelska: "jag vet att we dont have to göra det men I want to göra det." Its me and Victoria Silverstedt, BFF´s. Hon är lite som min John Lennon och jag hennes Yoko Ono. För jag kör mer på den asiatiska dialekten.. Can I have som Liiiice pleeease?!"

So smiiiile and have a weeely nice day evelybody, Ovel and out!

Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ha ha ha - Vara! Det är ju bara några mil härifrån och en liten "håla" och där pratar man bred västgötska för det mesta :) Dialekter är underbart :)

2010-02-07 @ 18:19:12
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Nejdå, ingen resfeber! :) Jag får inte det numera nästan alls. Men det är mysigt med lite pirr i magen dagen innan avfärd eller så ;)



Kram C

2010-02-09 @ 01:33:17
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0