Mina eSS i rockärmen..

När man är på andra sidan jorden så länge som vi är behöver man någon pålitlig där hemma som kan hjälpa en med posten, inskrivningar i skolan, bankärenden om det skulle behövas och mycket mer.
Så detta blogginlägg tillägnas mina smultron Sanna och Sara. Utan er skulle allt vara otroligt krångligt och svårt. Utan er hade denna resa inte flytit på så bra som den har. Ni två är guld värda och er vänskap är den finaste man kan få. Jag är er evigt tacksam, kärlek i mängder till er.





Ps. ett stort tack till min snälla storasyster Åsa som också har hjälpt mig extremt mycket.

Kommentarer
Postat av: Ikon

Hej tjejen!



Sara är en klippa!!!!



Kan inte du maila en mailadress så jag kan skicka dig lösenordet till min blogg?



Kram / Ikon

2010-02-02 @ 09:53:10
URL: http://ikon.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack gumman <3 Vad gör man inte för sin bästaste...Love you and miss you alot <3<3<3

2010-02-02 @ 20:43:57
URL: http://saramehlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0