The love of my life

Idag kommer han som gör mig knäsvag varje dag, han som är så där glad så det smittar av sig så fort man tittar på honom, han som kan lysa upp en regnig dag genom att le. Jag snackar självklart om mannen som jag vill leva resten mitt underbara liv med. Peter <3

Du är kärleken!


”För en tid, är vi i varandras liv, och den tiden vill jag dela med Dig. Skapa Lust, Kärlek och Harmoni, för vem vet när Livet är förbi. Så fyll min Tid och fyll mitt liv med allting utav dig, så står jag här, där Kärlek är min Tid och Lust till Dig”

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Kärlek är underbart! :)

2010-06-13 @ 10:57:35
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Maria

Hoppas jag får uppleva det där himlastormande en dag också, tills dess får man vara glad att andra har den känslan...



Kram, från en som bara kan tänka på saknaden just nu, i en annan bemärkelse....

2010-06-13 @ 14:53:27
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0