Underbar ledighet!

Vilken ledighet jag har haft, helt underbar. I Torsdags rullade Ulle in från stockholm och jag som inte sett henne sen mars förra året blev överlycklig. Vi hängde på Cheers efter jobbet och drack några öl med Nadia och David.

I Fredags kom Andy (Ulles man, Peters nära vän) ner och vi mös med Tacogratäng. På kvällen drog jag och P hem till hans kusin Frida, hennes man och deras fyra pojkar som är OTROLIGT underbara. Det kliar som bara den i äggstockarna när man myst med minstingen Gustav.

På lördagen var det dags för bucketfest (Thairom, cola och redbull i en hink med massa sugrör). Lägenheten invaderades av folk och stämningen var underbar.

Så ett stort underbar tack till alla ni som gjort min helg så himla bra. Nu är det jobb i fyra dagar och på torsdag kväll kommer Belabus och Stu ner. Galet!
Midsommar firas internationellt med gäster från Brasilien, England, Norge och självklart massa galna svenskar med nubben i handen och groddansen i högsta hugg.

Kommentarer
Postat av: Maria

Fint att se dig igår, ser fram emot en fika ngn dag i sommar, hoppas du för övrigt får en fin midsommar...



Anthony ligger på Västra kyrkogården i majorna.

Hans plats är fält 24, plats 99. Åker man vagnen mellan sannaplan och sandarna så ser man graven från spårvagnen, längs med staketet och vägen, uppe på hans sten står en svartvit hund. Om du har med dig en blomma finns det vaser bakom stenen i en väska som står där...



Kram....

2010-06-22 @ 10:21:10
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0