selamat ulang tahun

Ni trodde väl inte att ja skulle vara så elak att ja bara nämnde Peters födelsedag genom ett litet ps. Nej nej här kommer en resumé av gårdagen.

 

Dagen började med att Peter väckte mig?! Ja ja jag vet, jag borde ha varit uppe först, förberett kärleks frukost, borstat tänderna och gett honom en stor blöt puss. Problemet är bara att jag har kastat mig in i en ny vampyrbok som håller mig vaken till 5-6 på morgonen.Hur som helst, vi vaknade och gjorde oss redo för att äta frukost/lunch. Självklart fick mannen bestämma på hans dag och allt. Valet föll på indiskt så två chicken korma, naan bröd och 30 kronor senare var vi nöjda och belåtna. Jag som förra året bjöd på en hejdundrades överraskningsfest för P hade även detta år förberett en liten överraskning. Skillnaden detta år är att jag nu lever som fattig student (inte en överbetald undersköterska alltså ;) ) och P´s alla vänner är på andra sidan jorden. Men inte skulle vi deppa för det utan jag tog täten och P följde efter mot vad som skulle visa sig vara Bukit Bintang (ett stort köpcenter) På vägen stannade vi för vätskekontroll, P fick ett glas rödvin och jag tog mig en öl.

 

När vi var framme vid köpcentret bad jag Peter blunda och följa med mig till rulltrappan. Då kläcker hanåh va kul om brorsan skulle stå där uppe nu haha!hejsan tjena! sätt press på mig bara, jag som är så fattig just nu att jag blir förbannad över att man inte kan panta brukar här (och inte av miljöskäl denna gång). Vi fortsatte upp till våning fyra och där ”SUPRISE” Även om överraskningen inte var en Daniel Teider så var det inte långt i från. Utan där stod vi utanför Peters nya (dyra) favorit butik och jag viskade ömt i hans öra Du får köpa viiiiilken tröja du vill” samtidigt som jag torkade bort en lyckotår som sakta rullade nerför hans kind..

 

Så grattis ännu en gång min fina man, du är den bästa. Nu är du ett år visare men ser fortfarande inte ut som en dag över 20. Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Becca

Lovely! Så skall en riktig man firas! Pöss på er!

2010-03-19 @ 11:43:18
URL: http://beccamedcc.blogg.se/
Postat av: liv

du e bra snäll du, dej skulle man ha som partner :-)

2010-03-19 @ 14:04:36
URL: http://longgone.blogg.se/
Postat av: Danne

Naaw maan, va gulligt! Jag var högst upp i rulltrappan spirituellt. Saknar er, kom hem snart!

2010-03-21 @ 22:19:53
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad gulligt!! =)



Det är jättesött! Och personligt!! :D

2010-03-24 @ 00:01:37
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0