I need dolllars, dollars is what I need...

Jag har inte haft någon plånbok under resan, dels för att P alltid har sin tillgänglig i bakfickan och dels för att jag är så sjukt jävla klantig. Men nu är vi tillbaka i Sverige igen och jag behöver lite egna pengar i fickan när jag drar ut med lattemorsorna på stan så sagt och gjort, gamla Bettan fick hoppa in igen. Sex dagar tog det innan jag tappade henne, men eftersom jag också är en väldans tur när det gäller snälla människor så ska jag åka och hämta plånboken på ministaxis kontor idag.
Karma!

Tänk den gången då jag tappade mobilen på morgonen, fick tillbaka den av en jättegullig dam och senare samma dag tappade jag plånboken, den blev inlämnad hos polisen med alla pengar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0