Jag har bara regn hos mig..

Idag vräääääääker regnet här i Kuala Lumpur. Jag har inte varit utanför guesthouset en enda gång, Peter var snäll och sprang till mcdonalds så vi har fått mat i magen i alla fall. Idag kan jag stolt trycka i mig en hamburgare utan några som helst tankar på att de är onyttigt, för idag vägde jag mig för första gången sedan Sverige. Jag kan ju säga att jag blev minst sagt chockad när vågen visade -14 kilo!!!!!

Jag räknar benhårt med att jag kommer gå upp minst 4 kilo när jag kommer hem, förstå vad jag kommer vräka i mig svensk mat. Ost, knäckebröd, påskmust, choklad, tacos (måste ju faktiskt kunna kallas lite svenskt i alla fall), grovt bröd, mjölk och så mycket mer. Så mina vänner det är dags att börja ladda upp kylskåpen för om några veckor kommer en hungrig Tebbe på besök.

Kommentarer
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

HAHA, man vet ju hur mycket det regnar när det regnar i KL ;)



Bor ni vid Petaling? Jag bodde på ett guesthouse som hette "Red Dragon" där - rätt oK :)

2010-05-03 @ 18:25:57
URL: http://carolinelandin.wordpress.com
Postat av: liv

-14kg?? OMG de kan inte finns mkt kvar av dej gumman!

2010-05-04 @ 11:26:56
URL: http://longgone.blogg.se/
Postat av: Maria

Min vän ang lägenheten har mailat till mailen jag fick, är det fortfarande aktuellt att hyra ut, han är nästintill desperat...:)

Kram Maria

2010-05-06 @ 09:50:17
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0