God Jul...

Igår efter jobbet begav jag mig hem till Sara för lite mys men när jag väl kommer fram så blir det ändrade planer. Lilla Amanda har lyckats pillat upp en popcornkärna i näsan så de blir akuten för dem och stanna hemma för mig och Felicia. Ingen skada skedd dock, Amanda fick bort kärnan och vi mös gärnet i soffan.

Idag var det dags för lite fotografering inför tjejernas julkort. Det svåra är ju att DOM ÄR TVÅ! Visst, att få den ena att se söt och julig ut är lugnt men båda två samtidigt är en omöjlig uppgift. Nu sitter jag och försöker välja ut mina favoritkort och göra nått av det.
Jag tycker dock valet är självklart, tror ni mamma Sara håller med? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0